/Files/images/завантаження.png


/Files/images/1/tiger-1595422487.jpgПоради учням, які стали жертвами БУЛІНГУ.

/Files/images/1/image.jpgПРОТИДІЯ БУЛІНГУ!

Erste Christmas Ad 2018: What would Christmas be without love?

Це історія про їжачка на ім'я Генріх, який уперше прийшов до нового класу. Він би з радістю подружився з однолітками, однак спілкуватися і гратися йому заважають колючки, через які він і сам страждає.

Минає час, і напередодні Різдва Генріх помічає, що однолітки шепочуться і сміються за його спиною. Коли засмучений їжачок виходить на шкільне подвір'я, його чекає несподіванка – подарунок від однокласників, завдяки якому вони зможуть дружити і гратися!

Зразок оформлення письмового звернення громадян

В. о. директора В’язівського ліцею Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області

Шатохіній Н.О.

________________________________

(Прізвище, ім’я, по батькові заявника)

________________________________

(повна адреса, конт.телефон,

соціальний стан заявника)

З в е р н е н н я

(зауваження, пропозиції, заява, скарга, прохання, вимога)

(суть порушеного питання)

_________________________________________________

Дата Підпис

Порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

(відповідно до листа МОНУ від 29.01.2019 №1/11-881 "Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчіх актів України щодо протидії булінгу (цькування) від 18.12.2018 №2657-VIII")

1. Учасники освітнього процесу подають заяву керівництву закладу освіти або його засновнику про випадки булінгу по відношенню до дитини або будь-якого іншого учасника освітнього процесу.

2. Керівник закладу освіти або його засновник розглядає заяву в день її подання та видає рішення про проведення розслідування.

3. Проводиться повне та неупереджене розслідування щодо випадків булінгу (цькування) з залученням осіб від яких отримали інформацію.

4. Керівник закладу освіти для прийняття рішення за результатами розслідування створює наказом комісію з розгляду випадків булінгу (цькування) та скликає засідання. До складу комісії входять педагогічні працівники (у тому числі психолог, соціальний педагог), батьки постраждалого та булера, керівник закладу та інші зацікавлені особи. для прийняття рішення за результатами розслідування та виконання відповідних заходів реагування.

5. Рішення Комісії реєструється в окремому журналі, зберігається в паперовому вигляді з оригіналами підписів всіх членів Комісії.

6. Потерпілий чи його/її представник також можуть звернутися відразу до уповноважених підрозділів органів Національної поліції України (ювенальна поліція) та Служб у справах дітей з повідомленням про випадки булінгу (цькування)


Якщо комісія, створена для розгляду випадку булінгу (цькування), визнала, що це був булінг (цькування), а не одноразовий конфлікт чи сварка, то керівник навчального закладу в обов’язковому порядку повідомляє про це уповноваженим підрозділам:

·Краснокутського РВ національної поліції України в Харківській області;

·Службі у справах дітей Краснокутської РДА.

У разі, якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг (цькування), а постраждалий не згодний з цим, то він може одразу звернутися до органів Національної поліції із заявою.

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

(відповідно до листа МОНУ від 29.01.2019 №1/11-881 "Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчіх актів України щодо протидії булінгу (цькування) від 18.12.2018 №2657-VIII")

1. В разі підтвердження факту вчинення булінгу (цькування), за результатами розслідування та висновків Комісії, створеної у закладі освіти з розгляду випадків булінгу, повідомляються уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та служби у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.

2. Виконується рішення та рекомендації комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти.

3. Надаються соціальні та психолого-педагогічні послуги здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу.

4. Визначаються відповідальні особи, причетні до булінгу (цькування ) та накладаються адміністративні стягнення:

-Цькування неповнолітнього карається штрафом від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян(850 та 1700 гривень відповідно)або громадськими роботами від 20 до 40 годин.

-Така ж поведінка,вчиненагрупою осіб або повторнопротягом року після накладення адміністративного стягнення,передбачає штраф від 1700 гривень до 3400 гривень або громадськими роботами від 40 до 60 годин.

-За булінг, вчинений малолітніми або неповнолітніми особами віком від 14 до 16 років,тягне за собою накладання штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють.

Шановні батьки!

Запам'ятайте самі та навчіть свою дитину про відповідальність за заподіяння шкоди іншій особі. До адміністративної відповідальності притягуються з 16 років,

а до того відповідальність за вчинки дітей несуть їхні батьки.


Відповідальність осіб, причених до булінгу (цькування)

булер адміністративне стягнення
штраф громадські роботи
будь-який учасник освітнього процесу 50–100 нмдг (850-1700 грн.) 20–40 год
повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення
100–200 нмдг (1700-3400 грн.) 40–60 год
група осіб 100–200 нмдг (1700-3400 грн.) 40–60 год
малолітні або неповнолітні особи віком 14–16 років 50–100 нмдг (850-1700 грн.) 20–40 год
повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення
100–200 нмдг (1700-3400 грн.) 40–60 год

*нмдг— неоподатковуваний мінімум доходів громадян (= 17грн)


За булінг, вчинений малолітніми або неповнолітніми особами віком від 14 до 16 років,тягне за собою накладання штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють.

План заходів

В’язівського ліцею

Краснокутської селищної ради Богодухівського району Харківської області,

спрямованих на запобігання та протидію булінгу.

№ п/п Назва заходу Термін виконання Класи Відповідальний
1. Проведення уроків відвертого спілкування. 1-4 кл. - «Змінюй в собі негативне ставлення до інших». 6-7кл. – «Допоможи собі рятуючи інших». 8-10 кл. - «Стережись! Бо, що посієш те й пожнеш», «Про стосунки в учнівському середовищі». Березень 1-10 класи Класні керівники та відповідальні за класи
2. Організувати в навчальному закладі написання есе на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим». Квітень 9-10 класи Вчителі української мови
3. Проведення засідання педагогічної ради на тему «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків боулінгу серед учасників освітнього процесу» Лютий Директор
4. Години спілкування «Кібербулінг! Який він?» Травень 5-10 класи Класні керівники
5. Провести онлайн батьківські збори батьків учнів 1- 4, 5-6, 9-10 кл. на тему «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою». Травень 1-10 класи Класні керівники та відповідальні за класи
Кiлькiсть переглядiв: 246

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.