/Files/images/дов 1.jpg/Files/images/дов2.jpg

Освітня програма 2020 навчальний рік

WYM-1601559533165

Звіт директора за 2019/2020 навчальний рік
wym-1593521210091

Зміцнення матеріально-технічної бази в 2019/2020 році.

Протягом 2019/2020 навчального року було зроблено реконструкцію покрівлі навчального закладу та витрачено 2175000.00 бюджетних коштів.

Спонсорські та батьківські кошти до навчального закладу не надходили.

Також було придбано:wym-1593072460913

Навчальні досягнення ІІ ступеня


wym-1592900760247

Навчальні досягнення І ступеня

wym-1592900669885

Розпорядження про закріплення території за навчальним закладом

wym-1592901870714

Режим Роботи закладу

wym-1592900603197

Список педагогічних працівників

wym-1592900644299

До уваги батьків майбутніх першокласників!

Прийом документів до 1-го класу 2020/2021 н.р

wym-1588236644168

wym-1588236737977

Наказ про зарахування дітей до 1 класу

wym-1590997181826

wym-1590997343953

Відповідно до наказу відділу освіти Краснокутської районної державної адміністрації від 09.04.2019 № 79 та згідно з Порядком зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти (наказ МОН України від 16.04.2018 № 367), Пархомівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів розпочинає прийом заяв про зарахування до 1 класу з 02 травня по 31 травня 2019 року.

Заява про зарахування до закладу подається особисто одним з батьків з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника. До заяви додається:

1) копія свідоцтва про народження дитини (під час подання копії пред’являється оригінал документа);

2) оригінал або копія медичної довідки за формою первинної облікової документації № 086-1/о;

3) копія картки фізичної особи - платника податків;

4) оригінал або копія висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну оцінку дитини з особливими освітніми потребами (для зарахування в інклюзивний клас).

У випадку подання копій цих документів, оригінали мають бути подані до видання наказу про зарахування до 31 травня 2019 року. Без оригіналів цих документів зарахування дитини не відбудеться.

Право на першочергове зарахування мають такі діти:

1) які проживають на території обслуговування закладу, на підтвердження якого один з батьків разом із заявою подає копію одного з документів, що підтверджує місце проживання; (перелік території обслуговування можна дізнатися із Розпорядження Краснокутської РДА від 09.10.2018 № 461);

2) є рідними братами/сестрами дітей, які здобувають освіту у Пархомівській ЗОШ І-ІІІ ступенів;

3) є дітьми працівників Пархомівської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Порядок зарахування:

1. До 1 червня включно наказом по школі зараховуються усі діти, які мають право на першочергове зарахування.

1 червня наказ про зарахування дітей до 1 класу та список претендентів на вільні місця буде оприлюднено на веб-сайті школи.

2.Впродовж 01—15 червня заяви про зарахування не приймаються, що не виключає права батьків подавати їх після 15 червня на вільні місця.

Адреса веб-сайту школи http://viazova-zosh.kh.sch.in.ua

Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти:

Інструкція для батьків
(завантажити)

Розпорядження Краснокутської районної державної адміністрації Харківьскої області від 09.10.2018 № 461 "Про організацію роботи з обліку дітей шкільного віку та учнів Краснокутського району у 2019 році"

Протокол № 3 від 19.03.2019 засідання педагогічної ради про вибір підручників для 6 та 11 класів на 2019/2020 навчальний рік wym-1553517227144

/Files/images/1/1.jpg /Files/images/1/2.jpg/Files/images/3,.jpg

Протокол № 2 від 04.03.2019 засідання педагогічної ради про вибір підручників для 2 класу на 2019/2020 навчальний рік wym-1551871836165

Звіт директора за 2017/2018 навчальний рік wym-1530004642923

Описовий звіт табору відпочинку з денним перебуванням "Веселка" wym-1530005981101

Вручення свідоцтв учням 9 класу

/Files/images/DSC_0002.JPG

Наказ про зарахування учнів до 1 класуwym-1528199668509

Наказ МОНу про переведення учнів

wym-1527763254525

Спроможність закладу освіти - 150 учнів

спроможність закладу освіти
Клас Кількість учнів у кожному класіНаявність вільних місць Мережа на початок 2019-2020н.р.
1 - 15-
2 10 5 1-10
3 9 6 1-9
4 2 13 0-2
5 - 15 -
6 4 11 0-4
7 4 11 0-4
8 4 11 0-4
9 7 8 1-7
10 - 15-
11


-


15


-

Разом: 3 - 40


Протокол засідання педагогічної ради про вибір підручників для 1 класу

wym-1527763118876

Протокол засідання педагогічної ради про вибір підручників

Вибір підручників для 5 класу

wym-1518695660873


Протокол педради про вибір підручників для 5 класу

wym-1518602558215

wym-1518602637828


Модифікація навчальної програми для дітей з особливими освітніми потребами

wym-1515490462499


Індивідуалізація навчального процесу

wym-1515488919686



Розклад занять на 2017-2018 н.р. ІІ семестр

wym-1515490032821


/Files/images/св1.jpg

/Files/images/св2.jpg


Відомості про приміщення та матеріальну базу

wym-1514294760854


Результати проведення державної

підсумкової атестації

учнів 9-го класу wym-1514293267025


Робочий навчальний план на 2017/2018 н.р.wym-1514293607681


План роботи школи на 2017/2018 навчальний рікwym-1514293064417


Прийом до 1 класу

Прийом дітей до 1 класу здійснюється відповідно донаказу МОН України від 07.04.05 року № 204

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 204 від 07 квітня 2005 року

Про прийом дітей до 1 класу
загальноосвітніх навчальних закладів

На виконання п. 2 ст. 18, п. 1 ст. 20 Закону України "Про загальну середню освіту" з метою забезпечення права на освіту та належної організації і проведення прийому дітей до 1 класу наказую:

1. До 1 класу загальноосвітнього навчального закладу зараховувати дітей, як правило, з 6 років.

2. Прийом дітей до 1 класузагальноосвітнього навчального закладу (крім спеціалізованого) здійснювати на безконкурсній основі, як правило, відповідно до території обслуговування.

3. Для зарахування дитини до 1 класу батьки або особи, якіїх замінюють, подають заяву на ім'я директора загальноосвітнього навчального закладу, копію свідоцтва про народження дитини та медичну картку встановленого зразка.

4. Не допускається збирання додаткових даних про дитину та її батьківаб оосіб, якіїх замінюють, зокрема довідок з місця роботи, проживання, про заробітну плату батьків, будь-яких даних, що свідчать про розвиток дитини та її готовність до систематичного навчання в школі.

5. При прийомі дитини до 1 класу є неприпустимими проведення тестувань, співбесід, екзаменів тощо з перевірки її знань щодо засвоєння навчально-виховної програми дошкільного навчального закладу.

6. Прийом дітей до 1 класу спеціалізованого навчального закладу здійснюється відповідно до Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, спеціалізованихшкіл (шкіл-інтернатів), затвердженої наказом Міністерстваосвіти і науки Українивід 19.06.2003 р.№ 389, зареєстрованої в МіністерствіюстиціїУкраїни 04.07.2003 р. за № 547/7868).

7. Наказ про зарахування дитини до 1 класу загальноосвітнього навчального закладу видає директор на основі поданих документів, як правило, до початку навчального року.

8. Відповідно до Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах на кожного учня-першокласника оформляється особова справа.

9. Визнати таким, що втративчинність, наказ Міністерстваосвіти і науки України "Про прийомдітей до 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів" від 06.05.2001 року № 365.

10. Опублікувати цей наказ в Інформаційному збірнику Міністерства освіти і науки України.

11. Міністерству освіти і науки Автономної РеспублікиКрим, управліннямосвіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій довести наказ до відома місцевих органів управління освітою, керівників загальноосвітніх навчальних закладів і забезпечити виконання його вимог.

12. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника міністра Огнев'юка В.О.

Міністр С.М. Ніколаєнко


Заходи по зміцненню матеріально-технічної бази в 2017 році :

  • замінено дверних блоків на енергозберігаючі - 17 штук (на суму 143 142 гривень) згідно міні-проекту "Разом у майбутнє. Тепло і затишок 2"
  • придбано господарчі товари - на суму 7 316 гривень 50 коп.
  • Інформація про затрачені бюджетні кошти за 2017 рікwym-1514453787566

Проектна потужність - 192 учні, фактично навчається- 40 учнів


Мова навчання - українська


Структура навчального закладу:
  • початкова школа - 1-4 класи
  • середня школа - 5-9 класи
  • старша школа - 10 клас

Кадрове забезпечення закладу

Вакантна посада - вчитель іноземної мови (німецька)

Перелік навчальних програм

wym-1511948212542


наказ про режим роботи навчального закладу на 2017-2018 н. р. wym-1511946110663


наказ про правила внутрішнього трудового розпорядку на 2017-2018 н.р. wym-1511946036312


Наказ про номенклатуру справ на 2017 рік wym-1511945992832


Закон України "Про освіту"

Стаття 30.Прозорість та інформаційна відкритість закладу освіти

1. Заклади освіти формують відкриті та загальнодоступні ресурси з інформацією про свою діяльність та оприлюднюють таку інформацію. Доступ до такої інформації осіб з порушенням зору може забезпечуватися в різних формах та з урахуванням можливостей закладу освіти.

2. Заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх веб-сайтах (у разі їх відсутності - на веб-сайтах своїх засновників) відкритий доступ до такої інформації та документів:

статут закладу освіти;

ліцензії на провадження освітньої діяльності;

сертифікати про акредитацію освітніх програм, сертифікат про інституційну акредитацію закладу вищої освіти;

структура та органи управління закладу освіти;

кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами;

освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою;

територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти);

ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються у закладі освіти;

мова (мови) освітнього процесу;

наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення);

матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами);

напрями наукової та/або мистецької діяльності (для закладів вищої освіти);

наявність гуртожитків та вільних місць у них, розмір плати за проживання;

результати моніторингу якості освіти;

річний звіт про діяльність закладу освіти;

правила прийому до закладу освіти;

умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами;

розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти;

перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати;

інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства.

3. Заклади освіти, що отримують публічні кошти, та їх засновники зобов’язані оприлюднювати на своїх веб-сайтах кошторис і фінансовий звіт про надходження та використання всіх отриманих коштів, інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

4. Інформація та документи, передбачені частинами другою і третьою цієї статті, якщо вони не віднесені до категорії інформації з обмеженим доступом, розміщуються для відкритого доступу не пізніше ніж через десять робочих днів з дня їх затвердження чи внесення змін до них, якщо інше не визначено законом.

5. Перелік додаткової інформації, обов’язкової для оприлюднення закладами освіти, може визначатися спеціальними законами.


ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОПРИБУТКУВАННЯ КОШТІВ

(бюджетні, батьківські, спонсорські) в 2017/2018 н.р.
вересень - листопад 2017 рік
- придбання господарських товарів (батьківські) - 1107 гривень
- придбання канцтоварів (батьківські) - 567 гривень
- підписка журналів та газет (батьківські) - 124 гривні
- заправка та ремонт катреджу (батьківські) - 666 гривень

штатний розписwym-1508230957420


Довідка про використання коштів у 2016/2017 н.р.

В 2016 році за підтримки ініціативної групи «Тепло і затишок дітям!» В’язівської сільської ради наш заклад взяв участь в обласному проекті «Разом в майбутнє!», метою якого було замінити всі вікна приміщення школи і двері другого поверху на енергозберігаючі. Загальна сума проекту становила 185,4 тисяч гривень. В цьому році також планується згідно міні-проекту « Разом в майбутнє!» замінити всі двері в школі на суму 143 142 тисячі гривень. За рахунок бюджетних асигнувань у школу придбано: посуд, інвентар (лопати, відра, швабри, мітли), папір А-4 , миючі засоби,класна дошка 1шт.,спортивний інвентар ( м’ячі, туристичний казан), сигналізатор газу. За рахунок щомісячних внесків вчителів і батьків у фонд розвитку школи закуповувалися протягом року канцтовари, необхідні медикаменти та методичні посібники, заправлялися друкарські катреджі , поповнювався Інтернет, книги у фонд бібліотеки на суму 4 500 грн.


розклад уроків на 2017/2018 н. р.wym-1505385970950


Закон України "Про доступ до публічної інформації"wym-1505384467994


Адреса для письмових звернень громадян:

Україна, 62040, Харківська область, Краснокутський район, с. В’язова, вул. Слобожанська, 9

тел.: (05756) 97-2-21

e-mail: Vjzovashkola@osvita-krk.gov.ua


ПРИЙОМ ГРОМАДЯН АДМІНІСТРАЦІЄЮ ШКОЛИ:

Директор школи - Токар Л.В.

День та час прийому

Середа - 8.00 - 15.00

тел: 097-13-39-419


Інформація

про В’язівську загальноосвітню школу І-ІІІ ст. Краснокутської районної ради Харківської області на 2019/2020 навчальний рік

Рік заснування1975
ДиректорТокар Лілія Вікторівна, освіта вища, за фахом вчитель початкових класів, викладач фізичної культури, має вищу кваліфікаційну категорію. Заклад очолює з 2008 р.
Контингент учнівУ В’язівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів Краснокутської районної ради навчається 40 учнів, з них учнів 1-4 класів - 21 учень, 5-9 класів – 19 учнів. Випускників 9 класу – 7 учнів.
Мова навчанняУкраїнська
Профільне навчання-
Педагогічний колективПедагогічний колектив нараховує 10 педагогів,з них 9 чол. має вищу освіту.1 чол. - середня-спеціальна. Вищу кваліфікаційну категорію мають 5 чол., І кваліфікаційну категорію – 4 чол., категорію спеціаліст – 1 чол., звання "Старший вчитель" - 2 чол.
Забезпечення харчуваннямЗа рахунок батьківської плати харчується 40 учнів .буфетною продукцією охоплено учнів початкових класів -21чол.,пільговоо контитенту 3 чол.
Творчий потенціалПедагогічний колектив працює над проблемою«Різностороннє підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного вчителя, розвиток їх творчої ініціативи, переосмислення змісту, форм та методів своєї роботи в світі нових вимог педагогічної та психологічної науки».У конкурсі «Учитель року» участь не брали.
Гурткова роботаВ школі працює спортивний гурток з настільного тенісу, гурток "Джерело"
Підвіз учнів та вчителівДо школи потребують підвозу 2 учні. Підвіз здійснюється шкільним автобусом.
Матеріально-технічне забезпеченняДо послуг учнів 13 навчальних кабінетів, 2 комп’ютерний клас (12 ПК), спортивна зала, спортивний майданчик. Бібліотечний фонд налічує 6219 примірників художньої та навчальної літератури.

Звіт директора школи за період 2016-2017 н.р.wym-1498123804472



/Files/images/кошторис на 2017 (2).jpg /Files/images/Колективний договір.jpg /Files/images/зміни та доповненння до статуту.jpg /Files/images/статут школи.jpg

2019-2020 навчальний рік

" В'язівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Краснокутської районної ради Харківської області

організовує здобуття загальної середньої освіти за такими формами:

- інституційна ( очна, денна)

- індивідуальна ( педагогічного патронажу)

Освітня прогама 2019 - 2020wym-1568893351625

/Files/images/штатний розпис 2019.jpg

/Files/images/штатний розпис 2020.jpg

Розклад ІІ семестр 2020

/Files/images/розклад ІІ семестр 2020.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 774

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.